Skip to main content

टाई: प्रभुको प्रसाद

सुजन दाहाल

टाईले आशु पुछन मिल्दैन, पसिना पुछन मिल्दैन, सिंगान पुछ्न मिल्दैन, रयाल पुछन मिल्दैन, मुखमा लागेको धुवा धुलो पुछ्न मिल्दैन, खाना खाई सके पछि मुख पुछ्न मिल्दैन, छातिमा हावा छेक्दैन, चिसोबाट बचाउदैन, कसैलाई मर्न मन लागेमा पासोको पनि काम गर्दैन, घाटीमा लाग्ने क्यान्सर नहोला भन्नु पर्दैन । टाईले मानिसको जिवनमा स्वस्थ्य संग बाँच्न कुनै भूमिका खेल्दैन । तर पनि टाई यस्तो बस्तु बनेको छ जसलाई संसारभर अगाध प्रेम गरिन्छ । बालक, वयस्क र बृद्ध सवै टाईका दास भएका छन् ।
हट बुट टाई चस्मा जेन्टिलम्यान बोध लक्षणम् । अर्थात् टोपी, जुत्ता, टाई र चस्मा लाउने व्यक्ति चाँही जेन्टल म्यान हो भन्ने भनाइ छ ।  वर्तमान समय पनि ठक्कै यस्तै देखावटी छ । टाई घाटीमा झुन्ड्याने कपडाको सानो टुक्रो तर विश्वभरी लोकप्रिय । मानिस जीउनका निम्ति टाईको कुनै भुमिका हुन्छ या हुदैन । यो खोज र अध्ययनको विषय होला । तर यसो सरसर्ति हेर्दा जीवन चलाउन टाईको कुनै भूमिका देखिदैन । 

विद्धान होस वा मुर्ख, भलाद्मी होस वा फटाहा, नेता होस वा जनता, व्यापारी होस् वा कर्मचारी, सवैको घाटीमा टाई हुन्छ । टाई मोटाको घाटीमा नि हुन्छ पातलोको घाटीमा नि हुन्छ । कालोको घाटीमा नि हुन्छ गोरोको घाटीमा नि हुन्छ । जुत्ता होस वा चप्पल टाई नै भिरेको हुन्छ । 

कपडाको पाइन्ट होस वा जिन्स पाइन्ट सवै टाइमा नै सजिएका हुन्छन । खुसीमा होस वा जोतेर गलेको गोरु जस्तो होस टाई चाँही छाडेको हुदैन । कार्यालय जाँदा, बजार जाँदा, ससुराल जाँदा, मावल जाँदा, सम्धिकोमा जाँदा, मितकाँ जादा वा अन्य कतै जाँदा सानका साथ टाईमा सजिएर जाने गरेको देखिन्छ । 


 टाई नाम चलेका र कहलिएका ठूला भनौदा वा अरुबाट ठूला बनाइएकाले मात्र लाउदैनन । टाई त गाडे, च्याने, आठे, लौरे, पट्के, धजे सवैले लाउछन् । टाई लोकप्रिय भएको हो कि सस्तो भएको हो आजकल टाई आख्खुम, बाख्खुम, चाख्खुम सवैले भिरेकै हुन्छन । शहरियाहरु त आजकल एकै छिन टाई बेगर हिड्दैनन् । टाईलाई जीवनको अभिन्न अंग बनेको छ । टाईलाई जीवन पद्धती बनी सकेको छ । अहिले मान्छेको आँखा नै दोषी भएको छ । टाई लगाएको मान्छे देख्नासाथ भिआइपी जस्तो व्यवहार हुन्छ, ठूलो र असल मान्छे जस्तो भान हुन्छ । 

हाम्रो वरिपरी टाई लाउने दुई खाले मान्छे देखिन्छन् । एक जन्मजात टाई लाउने । जन्मेदेखी नै लगाउनेले चडक्क मिलाएर लगाएको हुन्छ भने ठूलो भएर लाउन सिकेकाले नमिलाईकन नट सवै विगारेर लाएको हुन्छ । सानो देखि नै लाउनेलाई सहज नै हुन्छ किनभने उ टाई लाउनमा अभ्यस्त भई सकेको हुन्छ । तर ठूलो भएर लाउनेलाई कष्टप्रद हुन्छ । घाटीमा केही अड्किए जस्तो हुन्छ । उकुसमुकुस हुन्छ । सास रोकिए जस्तो हुन्छ । खोकी लागो भने टाई समाएर खोक्नु पर्ने हुन्छ ।

दुनिया अहिले टाईको लतमा डुवेको छ । अहिले जुन सुकै परिपाठले पनि टाई लगाउनु पर्ने परिस्थिती आएको छ । घरमा खाने चामल होस कि नहोस दुनियालाई रामै देखाउन लाजगाल छोप्न पनि टाईको सहारा लिनु परेको छ । नुवाइ धुवाई गरोस वा नगरोस तर टाई चाँही छोड्दैन । सामाजिक हेराई नै यस्तो बनि सकेको छ कि टाई नलगाए त पाखेको उपमा पाइन्छ । टाई हुने खानेले मात्र होइन हुँदा खानेले पनि मरिहत्ते गरेर हिरिक्कै भएर भिर्ने गरेका छन् । टाईले चाहे राम्रो देखियोस या नदेखियोस भिरेकै हुन्छ । अहिले मान्छेहरु टाई लाउदा गर्भ महसुस गर्छन । समाजमा आफु प्रतिष्ठत भएको अनुभूति गर्छन ।

कुनै पार्टीमा या जन्ति जान सुटमा टाई अनिवार्य जस्तै छ । यी बाहेकका अन्य कार्यक्रमहरुम मानिस टाईमा ठाटिने गर्छ । भोजभतेर, चाँडबाड वा अन्य महत्वपूर्ण सभा समारोहमा टाई लगाएन भने अलि हेयको भाव व्यक्त गरिन्छ ।  टाई लगाए पछि शरीरमा स्फूर्ति आउने र सुन्दर देखिने मनोभाव छ । मानिस बुझेर होस या नबुझेर टाइमा लिप्त छन् । पढन लेख्न पर्दैन बाहिरी आवरणमा टाईमा सजिएर सुकुलगुन्डो बन्नेहरु धेरै छन् । 

    विदेशीको सिको गरेर यहाँ पनि त्यसैको सिको गरेर टाई लगाइएको हो । यो देखावटी फेसन मात्र हो । यो पुजीपति बर्गको पहिचान होला तर अहिले त समाजबादीहरु पनि टाई र सुट छाड्दैनन् । अहिले यो देशका नेता आफ्नो मौलिक भेषभूषा छाडेर विदेशी भेषभूषामा सजिन रमाउदछन् । आफ्नो मौलिक पोशाक लाउन लाज मान्नेहरु टाई सहितको विदेशी पोशाकमा सजिन पाउदा आत्मसम्मान भएको महसुस गर्छन । 


 
यहाँ टाई लाउनेको खेदो खनिएको होइन । टाई लाउनै हुदैन भन्ने आशय पनि होइन । तर देश सम्पन्नताको उच्च डिग्रीमा पुगेपछि टाई लाउनु राम्रो हो भन्ने भनाइ मात्र हो । मानव सम्यता संग टाईको सम्वन्ध हुने हुँदा देश सभ्य र सुसंस्कृत भए पछि टाई लाउदा सुहाउछ कि भन्ने आसय हो । 

टाईले मानिसको बाह्य व्यक्तित्व झल्काउला तर यसको सम्वन्ध भित्रि व्यक्तित्व संग छैन । भित्रि व्यक्तित्वको सम्वन्ध ज्ञान संग छ । त्यसैले ज्ञानको भण्डारलाई बढाएर भित्री व्यक्तित्व विकास गरी टाईमा सजिए अझ राम्रो हुन्थ्यो भन्ने भनाइ हो । तर टाई नलाए पनि संसार चल्छ । संसारको गति रोकिदैन । टाई बेगर पनि देश विकास हुन्छ । टाईलाई यति धेरै महत्व दिएर आफनो वास्तविकतालाई लुकाउनु आवश्यक छैन ।
 
    आधुनिक बन्ने नाममा अरुको देखासिकी गर्नु विल्कुल गलत हो । यहाँ विद्यालय देखी नै टाई संस्कृतिको विकास गरी पश्चिमाकरण गरिदैछ । टाई कोलोनाइजेसनका कारण मौलिक भेषभूषा प्यारालाइसिस भएको छ । टाई नै जीवन हो भन्ने भ्रमबाट मुक्त हुनु पर्दछ । टाई नलगाए पनि सम्मानित जिवन जिउन सकिन्छ भन्ने बुझनु पर्दछ । जवसम्म देश समृद्धिको एउटा विन्दुमा पुग्दैन तवसम्म खाली पेटमा टाई लाउनुको कुनै अर्थ छैन । लगभग चौतिस लाख मानिस हरेक रात खान नपाएर भोकै सुत्ने यो देशमा टाईको कुनै काम छैन । 

 देश सम्पन्न बनाउनु पर्छ , नेपाली सम्पन्न बन्नु पर्छ । सवै नागरिकका आधारभूत आवश्यकता परिपूर्ति गर्नु पर्छ । त्यसपछि टाई लगाएको सुहाउछ र टाई लाउनुको बेग्लै मजा समेत आउछ । तसर्थ हाम्रो जस्तो गरिव देशमा नागरिकको आवश्यकता टाई होइन गाँस, बाँस, कपास शिक्षा, स्वास्थ्य आदी हो ।     

Comments

Popular posts from this blog

गायक पशुपति शर्माको ‘लुटन सके लुट’ भन्दा दमदार अर्को गीत बजारमा । रगत नै उम्लिने गीत । सवैको जानकारीका लागि सेयर गर्नुहोला ।

०७, फाल्गुण, २०७५ । गायक पशुपति शर्माको ‘लुटन सके लुट’ भन्दा दमदार अर्को गीत बजारमा आएको छ । देशमा स्वाभिमानी भै बाँच्न गाह्रो परिरहेको समयमा यो गीतले हरेक नेपालीलाई जीवन र देशप्रति कसरी स्वाभिमानको महसुस गर्ने भन्ने संदेश दिएको छ । 

चाकरीले चलेको जीवन: देशको बर्तमान अवस्था / एक पटक अवश्य पढनुहोस् ।

सुजन दाहाल नेपालमा चाकरीलाई प्रथाको रुपमा विकास गरियो । चाकरी प्रथा थिएन भने धेरै नेपालीहरु भोक भोकै मर्थे होलान् । चाकरी गर्ने मामलामा नेपालीहरु धेरै प्रसिद्ध छन् । विश्वमै चिनिएका छन् । यहाँ चाकरी नगरी कुनै उपलब्धी हासिल गर्न सकिदैन भन्ने मनोविज्ञान छ । यो पनि सत्य हो कि चाकरी गरेन भने धेरैको मुखमा माड लाग्दैन ।  त्यस्तै यहाँ चाकरी गर्ने मात्र हैन चाकरी गराउनेको पनि ठूलो संख्या छ । हिन्दु धर्ममा पनि भगवान शिवका नन्दी भृगी थिए जो शिवलाई सधै चाकरी मात्र गर्थे भने भगवान शिव चाकरी खाएर आनन्द लिन्थे भन्ने तर्क चाकरी लिप्त भएकाहरुको मुखबाट सुनिन्छ । यस्तो धार्मिक मूल्य मान्यताका साथ हुर्किएका नेपालीले चाकरी प्रथालाई मलजल गर्दै गए ।  सम्वर्दन र प्रवर्दन गर्दै गए । हुकाउदै र बढाउदै गए र त्यसैको नसामा आज झुमिरहे ।     चाकरीमा रमाउने र चाकरी नै जीवन हो भन्ने एउटा ठूलो जमात हाम्रो समाजमा रहेको छ । यहाँ धेरै व्यक्तिको जीवन पद्धती नै चाकरी गर्ने भएको छ । त्यस्ता चाकरीबाजहरुको हाली मुहाली छ । सवै समाज त्यस्तैले क्याम्चर गरिसके भन्दा पनि अतियुक्ति नहोला । चाकरी गर्नेहरु कुनै एक दिन पनि च

एउटी केटिले मलाई हेरिरहन्छे गीतको भिडियो यूटुव मार्फत् सार्वजनिक

                                                      २३, पौष, बिराटनगर । गायक प्रवलदिप विश्वासको स्वरले सजिएको एउटी केटिले मलाई हेरिरहन्छे  बोलको गीतको भिडियो यूटुव मार्फत् सार्वजनिक भएको छ ।   स्टार एडभर्ट प्रा.लि.को ब्यानरमा बनेको उक्त गीतको भिडियोमा संजय मेहता, कुसुम देउजा, सुजन दाहाल र अनिष दाहालकोे अभिनय रहेको छ । उक्त गीतलाई प्रतिक श्रेष्ठले निर्देशन गरेका छन् भने गितको छायांकन जय कामतले गरेका हुन् । Video Link: https://www.youtube.com/watch?v=XWQjQdJW--Q

प्रमोद खरेलको ‘स्वाभिमानी बनी हामी’ राष्ट्रिय गीतको छायांकन सम्पन्न ।

२४, षौष, २०७५, बिराटनगर । पुजा मारियाको एल्बम जिवन साथीको ‘स्वाभिमानी बनी हामी’ बोलको राष्ट्रिय गीतको छायांकन सम्पन्न भएको छ । गायक प्रमोद खरेलको स्वरले सु–सज्जित  गीतको भिडियोमा सुजन दाहाल, रिजन ढकाल, संजय मेहता, अनिस दाहाल, जय कामत र राधा नेपाल लगायतको मुख्य भुमिका रहेको छ ।

‘निर्मला’ को घटनामा बन्ने भो एक घण्टाको चलचित्र ।

माघ, ०६ ।  चलचित्र ‘निर्मला’ को लागि विराटनगर र पथरी शनिश्चरेमा अडिसन मार्फत् वीस कलाकार छनौट गरिएको छ । अडिसनमा सयौको संख्यामा सहभागिता रहेको थियो । निर्मला चलचित्र एक शसक्त कथा बस्तुमा आधारित भएकाले अडिसन मार्फत् शसक्त कलाकारको खोजी गर्नु परेको कला निर्देशक संजय मेहताले बताए ।  देशमा विद्यमान यौन हिंसा र बलात्कारको बिषय लाई लिएर बन्न लागेको उक्त चलचित्र एक घण्टा समयवधिकोे हुने निर्माण पक्षले जानकारी दिएको छ । यस चलचित्रमा नारी भावना, सम्बेदना र त्यसबाट उत्पन्न आवेग र परिणामलाई कलात्मक र रोचक ढंगले उठाइएको कथाका लेखक सुजन दाहालले जानकारी दिए ।   सुशान्त रिजालको प्रस्तती रहेको उक्त चलचित्रका मुख्य कार्यकारी निर्मातामा वीरेन्द्र कुमार शाह रहेका छन् । कलाकारहरुको लागि आवश्यक तालिम र वर्कशप संचालन गर्ने र आगामी माघ २२ गते बाट सुटिंगमा जाने चलचित्रका निर्देशक सन्तोष कुमार बाँस्तोला “आशिक“ ले जानकारी दिए ।  

सयपत्रीको माला, नेता र कार्यकर्ता

सुजन दाहाल राजनैतिक दलका कार्यकर्ता नेता आउदै छन् भन्ने सुने भने ज्यान नै फालेर हातमा सयपत्री फुलको माला बोकेर एयरपोर्ट दर्गुछन् । नेताको जय जयकार गर्छन । कयौ कार्यकर्ताहरु नेताको चाकरी र भजन गाउनमा रमाउने गर्छन् । नेपालमा यस्ता कार्यकर्ता उत्पादन भएका छन् जो सधै नेताको हनुमान चालिसा मात्र गाई रहन्छन् । नेता पनि कस्ता छन् भने प्लेनबाट उत्रिदा उत्रिदै माला लाउन टाउको निहुयाउदै आउछन् । आफ्ना हनुमानहरुले सयपत्री फुलको माला ल्याएर लाइ दिएन भने रिसाउने गर्छन । एयरपोर्टमा नेता सयपत्री फुलको मालाले पुरिएका हुन्छन् । हनुमानहरु नेतालाई मालाले पुरेर ठूलै काम गरेको अनुभूति गर्छन । प्रजातन्त्रिक व्यवस्था आइ सक्दा पनि पञ्चायतकालिन मानसिकता, शैली र व्यवहार परिवर्तन हुन सकेको छैन । सवै भन्दा पहिला चर्चा गरौ नेताको । नेता त्यस्तो हुनु पर्र्छ जसलाई प्रेमले सम्मान साथ माला लगाउन पाइयोस । नेतालाई घाटी भरी माला लगाउदा गर्भले छाती फुलोस । तर दुर्भाग्य नेताहरु काममा केही लछारपाटो लाउदैनन । जनताको पिरमार्का बुझ्दैनन् । नेताले जनातालाई भजन गाउन मात्र सिकाएका छन् । आफुलाई फुलको माला पहि–याएर जय जयका

म विजी छु..........

                   सुजन दाहाल                                                                                                         श्रीमतीले श्रीमानलाई मायालु स्वरमा फोन गर्छिन कता होइसिन्छ रु श्रीमान् भने कुनै केटी संग डेटिङमा हुन्छ तर भन्छ म अफिस तिर छु अहिले विजी छु ल...........। एक व्यक्ति साथीलाई फोन गर्छ ...हेल्लो........ के गर्दै हो रु साथीचाहिले फोन उठाउछ तर ..हेल्लो........ म अहिले अलि विजी छु पछि कुरा गरौला नि । ए सुन न....पहिलो व्यक्तिले भन्दा भन्दै दोस्रो व्यक्तिले... फोन काटिदिन्छ....... । यी त केही उदाहरणका लागि प्रतिनिधी पात्र मात्र हुन् । .श्रीमान् र श्रीमतिका वीचका बोलिने झुट, प्रेमी र प्रेमिका वीचमा बोलिने झुट, साथी भाई तथा घर परिवारमा बोलिने झुट, कतिसम्म भने मान्छे एक ठाउमा छ म अर्कै ठाउमा छु भन्छ, एउटा काम गर्दै हुन्छ अर्कै काम गर्दैछु भन्छ , मजाले गफाडीको उपाधी पाउने गरी गफ चुटेर बसीरहेको हुन्छ म अहिले मिटिङमा विजी छु भन्छ, तास खेलेर बसीरहेको हुन्छ म ड्इटीमा छु भन्छ । अहिलेको मोवाइल संस्कृती यस ढंगको छ । पाइलै पिच्छे ढाट्ने र झुट बोल्ने । यसरी ईष्ट, मित्र

जव सूर्य अस्त तब नेपाल मस्त

सुजन दाहाल     जव सूर्य अस्त तब नेपाल मस्त भन्ने भनाइ जाड खानेलाई हेरेर बनाइएको होला । नेपालीलाई जाड खान बहाना मात्र चाहिन्छ । सानो तिनो घटनामा पनि रक्सी साथी बन्ने गर्छ । चाहे खुसी हुँदा होस वा दःुखी हुँदा होस रक्सी खाइ हाल्छन् । कसैले केही कमायो या गुमायो भने रक्सी खाई हाल्छन् । पिउनु छ जिन्दगीमा कुनै न कुनै बहाना चाहियो भन्छन् अनि दन्काइ हाल्छन् ।  रक्सीले परिवार विगार्छ । रक्सी श्रीमान् श्रीमति विचको भिलेन हो । यसरी रक्सी खाने पुरुषका श्रीमती र छोराछोरी पिडित छन् । श्रीमतीलाई ठगेर, ढाटेर र झुक्याएर रक्सी खान्छन्् । रक्सी खाने श्रीमान्को बानीले श्रीमतीले छाडेर जाने गरेको पनि देखिन्छ । बाउले रक्सी खायो भने छोराछोरीको पढाइ विग्रन्छ र छोरा छोरीले कुबाटो समात्छन् । छोरा छोरीले रक्सी खायो भने बाउ आमाको बैचैनी हुन्छ ।  ज्वाँइले रक्सी खायो भने छोरीको बिजोक हुन्छ । कतिपय पुरुषहरु रक्सी खाएर भूइमा खुट्टा नटेकिने गरी घरमा आयो अनि श्रीमति संग झगडा ग–यो । श्रीमति र छोराछोरी कुट्यो । भोलीपल्ट विहान उठेर पश्चाताप गरो अनि बेलुकी फेरी त्यही धन्दा ग–यो । महिलाको बाध्यता छ कि जस्ता श्रीम

शक्तिशाली बलात्कारी ।

सुजन दाहाल, हिंस्रक र सवेदनहिन पुरुषको आवेग र उत्तेजनाको कारण कयौ बालिका र महिला बलत्कारीको शिकार भै रहेका छन् । हामी कस्तो समाजको परिकल्पना गरिरहेका छौ ? के हामीले बनाउन खोजेको समृद्ध समाज यस्तै हो ? यस्ता ब्वासाहरुको बढ्दो अत्मविश्वासले गर्दा आदर्श र सम्भ समाज बन्न अवरोध खडा भै रहेको छ । बलत्कार त अहिले नेपाली समाजको सामाजिक र सांस्कृतिक व्यवहार जस्तो भयो । बलात्कार पुरुष प्रधान मानसिकताको उपच हो । कोपिला जस्ता बालिका हरेक दिन बलत्कृत भै मर्नु पर्ने कस्तो विडम्वना । हरेक दिन रेडियो तथा पत्रपत्रिकामा बलत्कारका खवर सुन्ने बानी परिसक्यौ । कयौ निर्मलाहरु यहाँ हरेक दिन बलत्कृत भै रहेका छन् । पिडामा छन् । दुःखमा छन् । वेदनामा छन् । चित्कार गर्दै आफ्नो सासको आहुती दिइरहेका छन् । प्रकृतिको सुन्दर सृष्टी हो नारी । के नारी भएर संसारमा जन्म लिए पछि यसरी नै मर्नु पर्ने हो जसरी निर्मला मरिन । पक्कै होइन । स्वाभिमानका साथ बाँच्न पाउनु सवैको अधिकार हो ।   संसारभर खुल्ला समाजमा पनि बलात्कार त हुन्छन तर यति निस्कृष्ट ढंगबाट हुदैनन । निर्मला पन्तको घटनाले बलात्कारी साच्चै तगडा र शक्तिशाली हु

नमस्कार हजुर......

सुजन दाहाल करिव सत्तरी बर्षका एक पढालेखा वृद्ध व्यक्तिले आफूलाई भेट्दा नमस्कार नगरेको भनेर छिमेकीकोमा गएर उसका बुबा आमालाई असन्तुष्टि पोखे । तपाँइको छोरोले मलाई नमस्कार गरेन । नमस्कार गर्न सिकाएको छैन ? म यत्रो विद्धान सवैले गाँउभरी भेट्ने वित्तिकै नमस्कार गर्छन । यो तरिका ठिक भएन अलि संस्कार सिकाउन पर्छ नि भन्दै बाउ आमालाई समेत गाली गरे । त्यस्तै कतिपय कार्यालयहरुमा हाकिमलाई नमस्कार नगर्दा कारवाही गर्ने, सरुवा गर्ने र जागिर समेत च्याट पारिदिएका कयौ उदाहरणहरु छन् । यसबाट के बुझिन्छ भने मानिस नमस्कारको भोको हुन्छ, नमस्कारको अतृप्त प्यासमा हुन्छ । मनोबैज्ञानिक रुपमा नमस्कार मार्फत आत्मसम्मानको भिग माग्छ । वरपर कतिपय त्यस्ता मान्छेहरु हुन्छन कि मलाई नमस्कार गर्छ कि गदैन भनेर यसो धारे परेर हेर्दै नमस्कार फर्काउन हात उचाल्न तम्मतयार भएर बसेका हुन्छन् । नमस्कार गरो भने त्यो जत्तिको भला्दमी र असल त गाँउमा अरु कोही छैन भनेर महिमा गाउँछन् । नमस्कार गरेन भने त्यो काम नलाग्ने, राम्रो छैन आदी आदी भन्छन् । नमस्कारले मान्छेको सम्पूर्ण कुरा र व्यवहारको मूल्याड्ढन गर्छन् ।   मानिसका नमस्